Wiadomości

BUSINESSmeetup - wirtualna konferencja dla przedsiębiorców

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

 

Pionierska w swojej tematyce konferencja online - BUSINESSmeetup 2020 odbędzie się już 24 września 2020. Jest to pierwsze tego typu wydarzenie, stanowiące odpowiedź na rewolucyjne zmiany, które dotknęły wiele firm w ostatnich miesiącach.

BUSINESSmeetup dedykowany jest praktykom z rozmaitych branż, którzy pragną lepiej zrozumieć znaczenie postępującej transformacji cyfrowej, efektywnie dostosować do niej swoje strategie biznesowe oraz poznać narzędzia i możliwości digitalizacji w oparciu o wiedzę ekspertów.

Konferencja organizowana jest przez firmę IT.integro przy wsparciu Wielkopolskiego Związku Pracodawców LEWIATAN oraz Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto już teraz sprawdź szczegóły na stronie głównej wydarzenia i zarejestrować się online.

Co jest celem BUSINESSmeetup?

Założeniem konferencji jest wskazanie przedsiębiorcom możliwych rozwiązań, jakie warto wdrożyć w działach swojej firmy w dobie cyfrowej transformacji - w takich obszarach jak zarządzanie, sprzedaż, innowacje, marketing, IT oraz HR. Wydarzenie ma być drogowskazem postawionym przez praktyków branży informatycznej, którzy dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii sprawnie przystosowali się do nowych wymagań rynkowych. Ma także na celu zachęcić polski sektor biznesowy do podjęcia dyskusji na temat możliwości cyfryzacji, która jako zjawisko globalne zachodzi już od dawna, a którą pandemia COVID-19 jedynie przyspieszyła.

Co przewiduje program konferencji?

  • Rola technologii w budowaniu strategii przedsiębiorstwa.
  • Techniki HR do efektywnego zarządzania zespołem w czasie pracy zdalnej.
  • Digital marketing w praktyce.
  • Relacje z klientami w dobie społecznego dystansu.
  • Bezpieczeństwo pracy zdalnej.
  • Przetestowane narzędzia do pracy zdalnej i zespołowej.
  • Wsparcie finansowe dla wielkopolskiego sektora MŚP.

Uczestnicy będą mieli okazję przekonać się, jak z perspektywy firmy IT wyglądał i dalej wygląda proces zarządzania zmianami wynikającymi z COVID19, z punktu widzenia poszczególnych działów przedsiębiorstwa. Co przesądziło o sukcesie lub porażce firm w dostosowywaniu się do nowej rzeczywistości i dlaczego otwartość na technologię jest obecnie tak kluczowa w planowaniu strategii?

Prelegenci omówią ważne kwestie nie tylko z perspektywy kadry zarządczej, ale również specjalistów HR, marketerów czy sprzedawców. Praktycy podzielą się konkretnymi metodami na utrzymanie motywacji i wydajności pracy w modelu zdalnym, wskażą, dlaczego i jak oprzeć nową strategię generowania konwersji na digital marketingu oraz przybliżą uczestnikom wymogi bezpieczeństwa związane z działaniami zdalnymi.

Program BUSINESSmeetup to również wskazówki dla handlowców, którzy zostali zmuszeni do zupełnego przeobrażenia formy kontaktu z klientami na rzecz digitalowych kanałów komunikacji. Jak się do nich dostosować, czy wręcz - działać dzięki nim efektywniej? Oraz, po jakie konkretne narzędzia - dostępne na rynku już od dłuższego czasu - warto sięgnąć, by stworzyć dla pracowników spójne środowisko funkcjonowania?

W trakcie wydarzenia, przedstawiciele sektora mikro, małych i średnich firm z regionu Wielkopolski będą mogli sprawdzić także przygotowane dla nich formy wsparcia finansowego.

Jak wziąć udział?

Aby uczestniczyć w e-konferencji, należy najpóźniej do dnia 23 września 2020, zarejestrować się na wydarzenie poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie BUSINESSmeetup.

Po zapisie otrzymasz od organizatora wiadomość e-mail z linkiem przekierowującym do wydarzenia. Konferencja odbędzie się za pośrednictwem strony Vimeo.pl.


Źródło: IT.integro 
Redaktor: MRR

Dodano 07.09.2020

Powiązane:
Partnerzy